خرید حضوری گن ساعت شنی اصل

انواع گن ساعت شنی جلیقه

داشتن بدنی خوش فرم آرزوی دیرینه اکثر افراد به حساب میآید. با روشهای مختلفی میتوان به تناسب اندام و زیبایی ظاهر و شکل بدن دست یافت. استفاده از گن ساعت شنی جلیقه ای راهکاری است که به سرعت شما را به این هدف میرساند. در مهمانیها و مراسمات، با پوشیدن این گن میتوانید خوش بدرخشید و لباسهای دلخواه خود را بپوشید. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع مختلف گن ساعت شنی جلیقه آشنا کنیم.

تجمع چربیها در ناحیه شکم و پهلو مشکلی است که افراد زیادی را به خود درگیر میکند. روشهای گوناگونی برای از بین بردن این چربیها وجود دارد. استفاده از گن لاغری راهکاری بی خطر است که تناسب اندام را برای شما به ارمغان میآورد. بستن این گنها در ناحیه شکم و پهلوها فرم زیبایی به بدن همچون ساعت شنی میدهد. این گن نه تنها چربیهای ناحیه شکم را متراکم میکند بلکه عضلات این ناحیه را نیز خوش فرم میکند. با گذر زمان، استفاده از گن ساعت شنی جلیقه ای به سلامت هرچه بیشتر ستون فقرات نیز میانجامد. استحکام بالای بافت گن لاغری باعث قرارگیری درست استخوانهای ستون فقرات در کنار هم میشود. از انواع پرکاربرد گن ساعت شنی جلیقه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:


گن ساعت شنی ۶ قزنه
گن ساعت شنی 6 قزنه به طور اختصاصی برای ناحیه شکم طراحی شده است. این گن از جنس لاکتس ساخته شده است که رویه ای از جنس کتان دارد. وجود کتان سبب میشود تا حساسیتی در پوست ایجاد نشود. استفاده از این گن فرمی زیبا و متناسب به بدن شما میدهد و به محض پوشیدن شاهد کاهش سایز 3 الی 4 سانتی متری در خود میشوید. این گن از زیر سینه تا ناحیه بالای لگن فرد را پوشش میدهد. استفاده از گن ساعت شنی 6 قزنه برای افرادی که تجمع چربی در ناحیه پهلوی خود دارند انتخاب مناسبی است.
گن تاپی ساعت شنی ۲۵ فنره
گن تاپی ساعت شنی، یکی از محصولات پر طرفدار در بین آقایان و خانمها است. این گن لاغری زنانه به محض پوشیدن سایز شما را یک الی دو سایز کاهش میدهد. وجود فنرهای متعدد در ردیفهای گوناگون امکان تنظیم اندازه آن را به طور دستی و آسان برای شما امکان پذیر میسازد. بسته به شرایط میتوانید میزان تغییر سایز خود را با بستن فنرهای ردیفهای مختلف؛ مشخص کنید. از گن تاپی ساعت شنی 25 فنره میتوان در موقعیتهای مختلف همچون حین پیاده روی، انجام ورزش سبک، بعد از زایمان و عملهای جراحی پیکر تراشی استفاده کرد. وجود فنرهای متعدد در یک ردیف در نهایت اندام شما را یکنواخت و خوش فرم میکند.

سخن پایانی
استفاده از گن لاغری ساعت شنی جلیقه راهی است که شما را به اندامی خوش فرم و زیبا میرساند. برای خرید حضوری انواع مختلف گن لاغری میتوانید به فروشگاه پک پلاس مراجعه کنید. این مجموعه بهترین محصولات را از برندهای معتبر جهانی در اختیار شما قرار میدهد. برای سفارش محصول حتی میتوانید به صورت غیر حضوری نیز اقدام کنید. امروزه امکان ارسال پستی سریع سفارشات از پک پلاس به تمامی نقاط کشور فراهم شده است.

 

hootopjj
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.